mylifeasjosefine

Alla inlägg under april 2012

Av josefine trieu - 30 april 2012 13:24

Hejhej!Idag så har jag varit med familjen på bekebol och vi köpte litenträdgårds saker.Sedan stack vi till Ikea och jag och min lillebror köpte glass.Kortinlägg men måste gp.

Av josefine trieu - 29 april 2012 15:33

Hejhej dags för låt tips!


Av josefine trieu - 29 april 2012 15:19

Hejhej!

igår så var jag på stan med Melissa igen HAHAH!

Det brukar faktist vara jag som vill att hon ska följa med till stan men den här gången så var det faktist Melissa som frågade mig:)

Men vi gick runt och chillade och jag köpte detta:

 

Ögon skuggor:Ginatricot 39kr/st ögonskuggs borste 29kr också från Gina.

Dålig kvalite men aså tog kort med surfplattan så det blev it så fint men orkar it ta kort med systemon.

Aaa just det igår köpte min pappa en surfplatta till familjen trodde den var till mig och bah JAAA! Men det var jööö inte det:(

Men när vi gick om kring i kunssportsplattsen(stavning) så kom en kvinna och tiggade om pengar och hon höll fram en 5:a jag tänkte ta den och gå men så elak ee jag ju it.

Idag så har jag städat mitt rum och degat medans familjen jobbar med trädgården.

Resten av dagen så tror jag att jag ska hem till min kusin eller något för min lillebror ska ha match och jag tänker it gå ditt jag ska bah it ditt bah för att min lillebrors kompis ee typ kär i mig och typ stirrar hella tiden HAHAHA.

Men jag tror nog att jag ska börja använda Ginas smink och jag har ju köpt ögonskuggor som funkar perfekt.

Jag har ocskå köpt en påse från Glitter med olika saker men orkar inte ta kort på den men aså man ser it vad det ee i man får ju chansa och man får faktist fin saker:O

 


Av josefine trieu - 28 april 2012 10:00

Hej sötnosar!

Ledsen att jag iunte har bloggat på typ3 dagar men har it haft tid och såå.

Men i torsdags så slutade vi kl14.20 så jag och Sandra stack hem till hennne och chillade och så .

Och kl.15.30 så åkte vi tillbaks till skolan för att vi hade kör!

Det var tre körer som upptäde våran små ungarna (som de hette LOL) och 7-9:orna.

Men igår så var det min mammas födelsedag och vi firade med att lägga ut gräsmattan men det var faktist det mamma ville:)

Menmen nu så tänkte jag visa lite kläder som jag vill ha från webbutiken fokiwa


ditt:


       

AJA ork it ta de andra


Av josefine trieu - 25 april 2012 22:15

 

Av josefine trieu - 25 april 2012 18:20

Hej och hello!

Kom hem kl.17.15 och neej jag slutade it så sent utan jag hade IUP och det gick bra för en gångs skull.

Men jag fick högsta omdömet i svenska JAAAAA!

Okej en till kille i min klass oxså men aså eller vänta......

Ja just det det var jag Sandra och Lukas som får använda mobiln,kameran osv.... för att ta kort så att vi kan göra en skol tidning H...A...H..A till er andra.

Okej jag ee faktist it så taskig men aså JAAA men jag ska ta systemon och ta kort istället för att ta med mobila.

Aja ska nog ta kort på skolans japanska träd sjukt snygga aså men aja jag har ju glömt 10 dagar wtf.....

   

Bilderna ee små jag vet men orkar it förstor de:O

Dag2.jag det ee lite svårt att ha en men om jag måste ee det nog en  gammal låt från Taio Cruz:


Venneh varför men låten bah flög ur mig när jag hade tråkigt.

Just det finns en cover med China Anne Maclin  Nice.

Just det föra rubriken 23 glömde jag berätta jag och min lillebror fick vänta i 23min inan bussen skulle komma och sedan frick vi vänta 7min till:O

 

 

Av josefine trieu - 24 april 2012 18:17

Hejhej!

Idag så var skolan faktist ganska bra förutom att jag hade hemspråk-_-

Äntligen så ör det soligt här i göteborg kunde gå med bara kofta.

Aja det var länge sen jag kunde gå med bah kofta.

Men idag så slutade jag igäntligen 14.00 aså på hemsåråken då men glömde min mobil i klass rummet och de hade iup och då blev jag tvungen att vänta och jahh bahh KOM IGEN!!!

Kunde haft gått in och bah ska hämta min mobil men vågade it så feg som jag ee.

Aja här kommer lite bilder på mig(egoooo):

   

Av josefine trieu - 23 april 2012 17:19

Heeeej!

dags att svara på en kommentar:

Kommentar till STAN !

 
matilda

matilda

Måndag 23 april 16:22

Åh vad kul!
Jag köpte faktiskt också nyligen ett par vita Converse på Team sportia för 499 kr, skit bra pris! ;)


Fin blogg! :)
Besök gärna min om du vill då!

 


http://matild-a.bloggplatsen.se 
IP: 78.72.18.215

svar:Okej heheh jag köpte ett par för 500kr för att jag hade 100 kr rabbat.






Aja min dag idag var bra men ork it skriva mer ingen insperation

 



Presentation


Hej Josefine heter jag men kallas för Jossan elr Jossa
I den här bloggen kommer ni att få läsa om min vardag.mode och så kommer jag att ha dagens bild.Men hopas att ni gillar min blogg puss så länge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards