mylifeasjosefine

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av josefine trieu - 8 maj 2012 20:54

Hej!

Jag vet it om jag har skrivit om denna grupp på denna bloggen men iaf så är denna grupp: Girls geniration!

Här kommer lite biilder påde:

       

  

  

  

Deta var lite bilder på de och jag tycker att de 9tjejerna är sjukt snygga och söta.

Ny så ska jag plugga lite och chatta och så.

Video och så kommer imon( aså på de)

 

Av josefine trieu - 8 maj 2012 20:29

Hejhej!

Jag tycker nog att det är dags för dagens bild det var ju ett tag sedan!

  

Så himmla söt.

Älskar den där robo....kart.... vet it var det är för något men jag tror att det är en robbot gjord av kartong.

Men lite senare så ska jag ta upp en grupp som jag verkligen gillar.

Men jag tor nog att jag kan gta med dag-4

som lyder så här: En bild på dig som liten.Jag har ingen när jag var ute putte liten men typ 6-7 har tyvär ingen på datorn:(

  

 

Av josefine trieu - 8 maj 2012 17:24

Hej och hello!

Idag så var jag som  sagt funktionär och det gick så  himmmla bra igen!

Men mina kompisar gav min lillebror såp himmla många komplimanger och jah bah okok.

Men ungefär för en stund sedan video chattade jag,Linus,Sandra och Wiliam.

Men efter en stund så var det bara jag och Linus.

Men iaf så glömde jag att skriva att jag var med Josefine och Linnea.

Först så var jag och Jose inne på hennes rum och så.

Sedan stack vi till deras tomt och vi hoppade studsmatta.

Efter en stund trötnade jag så vi gjorde trolldeg för att lura min lärare att det var cockladbollar  men de blev likosm....... failade.

Efter typ en timme kom Linnea och vi gick och hoppade studsmatta.

Efter några timmar så splade vi handboll på studsmattan.

I morgon så är det en helt vanlig dag med lektioner läxor mm.

Nejjj vill it det aså då m,åste jag vakna kl.06.00 men idag vaknade jag typ .07.40

 

Presentation


Hej Josefine heter jag men kallas för Jossan elr Jossa
I den här bloggen kommer ni att få läsa om min vardag.mode och så kommer jag att ha dagens bild.Men hopas att ni gillar min blogg puss så länge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards