mylifeasjosefine

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av josefine trieu - 13 maj 2012 19:13

 Hejhej!

I fredags så var jag på Liseberg för det rengnade it så jag Felix,Linus,Wiliam och Sandra pkte till Lise efter soklan och det var en tvär rolig dag och en oförglömd...

Men igår så var min lillebror it hemmma pga att han hade läger jippi!

Samma sak med Melissas lillebror så vi hade sf(syskon fritt) och typ kl.20.00 så åkte våra förldrar hem till våra släktingar så jag och Melissa satt och kollade på scary movie1 och 3 och det var tvär mysit.

Efter de filmerna kollade vi på Norbit den roligatse av de alla cHAHAHAHA .

Men innnan allt med det där med film och ff så var jag och Melissa på stan och shoppade och då köpte jag detta:

Mascar från:Accessorize för 59kr älskar den som bara den<3

hair donut från HM 29kr 

Efter att jag köpt det fikade vi på Starbucks och det vra jätte gott mmmmm...

  Men idag så har jag vart på Liseberg igen fun fun ...

Jag åkte ditt med mina kusiner Henrik och Celine och det trodde min lillebror var hemma men det var han ju it så han tog med en kompis.Men det var min fina helg men nu så ska jag göra glossorna.  




Presentation


Hej Josefine heter jag men kallas för Jossan elr Jossa
I den här bloggen kommer ni att få läsa om min vardag.mode och så kommer jag att ha dagens bild.Men hopas att ni gillar min blogg puss så länge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards