mylifeasjosefine

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av josefine trieu - 19 maj 2012 22:29

Hejhej!

Jag är ledsen att jag it har bloggat på länge men jah har it orkat, så lat som jag är .....

Men igår så var jag på stan med familjen och det var hmm kul.

Jag och mamma gick in på Ginatricot och efter en minut hade mamma bomat med kläder som hon tyckte att jag skulle testa och det slutade med att jag köpte två saker här kommer bilder på de :

 

Båda är som sagt från Gina och cardigan kostade 50kr REA och linnet kostade 99kr ingen REA.

Me det är it dn bästa kvaliten på bilderna för att jag tog kort med mobilen.

 Men efter detta inlägget så kommer jag att lägga upp dagens outfit.

Men idag så har jag haft besök av min kusin Celine men typ kl.13.00 åkte hon hem till min faster och typ kl.19.30 kom alla mina kuisner typ  och de är fortfarande här elr det är it mina kusienr utan mina föreldrars kusiners föreldra eler nåt HAHAH

Men för typ två timmar sedan så var jag hemma hos Melissa och vi kollade på Spy kids jag harsett den 3gånger n u så jag kan alla repliker utan till typ...

Men  nu så ska jag kola på fotboll -_-

 

Presentation


Hej Josefine heter jag men kallas för Jossan elr Jossa
I den här bloggen kommer ni att få läsa om min vardag.mode och så kommer jag att ha dagens bild.Men hopas att ni gillar min blogg puss så länge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards