mylifeasjosefine

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av josefine trieu - 27 maj 2012 20:29

Hej!

Igår så orkade jag it lägga upp bilderna så bilder idag istället.

Men tyvär blev det bara 3bilder orkade it och vi var bara där i två timmar.

Men iaf så köpte jag detta:

 

Båda är från HM och den första kostar 10kr REA och den andra 20kr.

Tycker att båda lycktar sjukt gott den vita luktar typ vanilj och den andra melon.

Här kommer bilder på oss:

 

Där blev bah två bilder på när vi fikade/åt på jamjam.

JAJAJ jag vet dålig bildkvalite men tog kort med moba och den har inte värdens bästa kamera....

Men nu så ska jag berätta om min dag.

Jag och Melissa hade tänkt att åka till Lise men hon orkade it så jag tänkte åka med Celine men hon skulle till stan så jag och pappa tänkte  åka och simma på stranden men sen kom mina kusier så vi grillade.

Till slut sa han:ska vi åka och bada och lämmna de?

Jag hade så roligt så jag sa NEJ ALDRIG!

Men efter typ jag ätit så skörde vi vatten krig med våra granar och vi lärde känna de.

Jag blev så klart atakerd av små söta barn och stor it så söta barn haha!

Men när jag blivit jenom blöt vill vi sola oss så vi gick hem.

Efter en kvart kom de hem till oss och vi körde VATTEN KRIG!

Sedan körde vi fotboll jag förhörde Melissa och vi chilade.

Men det var min dag

LOVE/ JOSEFINE

Av josefine trieu - 27 maj 2012 00:27

Hejhej!Just nu så är jag super super ultra glad för vår /Sveriges käraste loreen van esc.Dock är jag lite deppig över att jedward fick så lite poäng jag menar de var ju så himmla bra.Och sen är detde där tnterns jag menar fe var ju it ens bra de sjöng ju typ m bröd....Men aif så sitter jag. Sängen och bloggar från min mobil så det kan bli stavfel elr siar fel orkar it ändra allt.Men loreen slog nästan rekorde bara 30p till och loreen slog rekordet i poäng.Loreen tog hem Sveriges 5te seger loveuMen iaf så Toronto jag nr jag kommer att sakna loreen på tv och så vet it. Vrf.Aka ses så länge

Presentation


Hej Josefine heter jag men kallas för Jossan elr Jossa
I den här bloggen kommer ni att få läsa om min vardag.mode och så kommer jag att ha dagens bild.Men hopas att ni gillar min blogg puss så länge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards